Vam ser a la jornada sobre «Màrqueting i comunicació amb valors»
L’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central va participar, de la mà de Dies d’Agost -una de les seves cooperatives agrupades- a la jornada sobre «Màrqueting i comunicació amb valors» que va fer-se divendres a la FUB a Manresa. L’organització de la jornada anava a càrrec de l’Ajuntament de Manresa i de la cooperativa Calidoscoop.
Va obrir la jornada Cristina Cruz, regidora d’Ocupació i Emprenedoria, Dona i Igualtat de l’Ajuntament de Manresa, a la qual li va seguir la ponència d’obertura que va anar a càrrec de Carla Liébana, membre de l’equip de comunicació de la Xarxa d’Economia Solidària (XES) de Catalunya. Finalment, es va fer la taula rodona amb la participació de representants de tres cooperatives de comunicació: Alba Gómez (L’Apòstrof), Josep Comajoan (Dies d’agost) i Sira Jodar (La Clara Comunicació). Tots tres, periodistes de professió, com ho havia fet abans Carla Liébana, van exposar els seus punts de vista sobre com des de l’economia social i solidària es tenen en compte diferents valors a l’hora de comunicar o fer màrqueting que no són tan presents en l’economia més convencional. Finalment, Rosa Lleyda va donar el punt de vista de com comunicar l’activitat a partir d’aquestes mateixos valors des d’una cooperativa com Els Caus de Mura. La taula rodona va ser moderada per Ana Álvarez, de Calidoscoop. Carlos Bella, tècnic del Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO) de Manresa.